შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
1–4
5–6
7–8
9–10
გეომეტრი-
ული ფიგურებისა და მისი
ელემენტების აღწერა.
იცის
გეომეტრი-
ული ფიგურებისა
და მისი
ელემენტების აღწერა,
მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
გეომეტრი-
ული ფიგურებისა
და მისი
ელემენტების აღწერა,
მაგრამ
ვერ იყენებს ყველა
სიტუაციაში.
იცის
გეომეტრი-
ული ფიგურებისა
და მისი
ელემენტების აღწერა და
შეუძლია
მისი
გამოყენება
ამოცანების
ამოხსნისას.
იცის
გეომეტრი-
ული ფიგურებისა
და მისი
ელემენტების აღწერა და
ადეკვატურად
იყენებს მას.
მსჯელობა/
დასაბუთება.
ვერ ასაბუთბს.
ასაბუთბს
მაგრამ არა
სწორად.
ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
მთლიანად
ორიგინალურია
წერტილების მონიშვნა
წრეწირის გარეთ,
წრეწირის
შიგნით,
წრეწირზე.
წრეწირში
მრავალ-
კუთხედების
ჩახაზვა.
 იცის
წერტილების მონიშვნა
წრეწირის გარეთ,
წრეწირის
შიგნით,
წრეწირზე.
იცის
წრეწირში
მრავალ-
კუთხედების
ჩახაზვა,  მაგრამ
ვერ იყენებს.
იცის
წერტილების მონიშვნა
წრეწირის გარეთ,
წრეწირის
შიგნით,
წრეწირზე.
იცის
წრეწირში
მრავალ-
კუთხედების
ჩახაზვა,  მაგრამ
ვერ იყენებს სწორად.
იცის
წერტილების მონიშვნა
წრეწირის გარეთ,
წრეწირის
შიგნით,
წრეწირზე.
იცის
წრეწირში
მრავალ-
კუთხედების
ჩახაზვა. იყენებს, ასაბუთბს და
საკმარისად
ორიგინალურია
იცის
წერტილების მონიშვნა
წრეწირის გარეთ,
წრეწირის
შიგნით,
წრეწირზე.
იცის
წრეწირში
მრავალ-
კუთხედების
ჩახაზვა,
იყენებს, მთლიანად
ორიგინალურია
განზოგადება.
მიზანი არ
არის
მიღწეული.
მოთხოვნილების
უმრავლესობა
არ არის
გათვალიწი-
ნებულია.

მიზანი
მინიმალურად
არის
მიღწეული.
ზოგიერთი
მოთხოვნი-
ლებაა
გათვალის-
წინებული.
მიზანი
მიღწეულია.
მოთხოვნილება
ზოგადად
გათვალის-
წინებულია.

მიზანი
მიღწეულია
ყველა
მოთხოვნილება
გათვალის-
წინებულია.